Otevři knihu a čti ,najdeš odpověď.

21.11.2013 20:39

Náhodně jsem otevřela knihu a četla.
Téměř každý, kdo je oddaný svému povolání a kdo této činnosti věnuje svoji lásku a energii,v sobě objeví určité neobvyklé nadání.Jeho práce se před ním rozevře se všemi svými pravdami a principy,přizpůsobí se jeho nápadům a představosti,stane se jeho přítelem a spolutvůrcem.A tím také prohloubí jeho osobnost.K tomuto účelu může sloužit jakákoli práce.Tak že ať už se rozhodnete pro cokoli,pokud máte ke svému povolání správný postoj a lásku,stane se pro vás nejen radostnou naplňující činností,ale taky vašim spojencem v životě.

 Spousta lidí vidí v MLM jenom čísla a to je možná to co je brzdí v rozvoji.Jeden pán napsal,, mě zajímají fakta a čísla".No taky je to důležité ,ale jít do hloubky podstaty MLM a jak to vlastně funguje a proč jedou i takové programy ,které postrádajípravidla MLM.Když se mě někdo zeptá, jaký má smysl tvoje práce?.Jsi si jistá že jdeš tou správnou cestou? Pokud nechci dělat produktové MLM, musím najít cestu smysl svého jednání.Pochodové myšlenky jsou u člověka složité a jak se říká ,když něčemu věříte tak si důvod najdete.Je to stejné i v opačném případě.Tak, že já jsem se spíše zaměřila na filozifii a pořádně jsem prostudovala materiály.To přede mnou nikdo neudělal,Proč? protože je zajíamali jenom čísla a fakta,ale to je nuda.Vcítit se do myšlení autora a majitele projektu v jedné osobě.Jeho myšlení je zaměřeno na lidi, kdo mu bude věřit? Jsou lidé se kterými se dobře cítite, tak je to i tady.Ne jenom že se ztotožňuji s jeho myšlenkami, ale i to že mám stejný názor.Zas je to o výběru, tak že i on sám předpokládá, že se do jeho programu zapojí lidé,kteří mají stejné cíle a stejně rádi jak on pomáhají ostatním.Ti co tomu nevěří tam nemusí, taky by jste se nepřihlásili do šachů, když vám to nic neříká.Tak že tato moje činnost a způsob práce mě opravdu naplňuje radostí a jsem spokojená.