Retrointernet

29.01.2011 21:46

 Na internetu se dozvíte hodně věcí .Od doby kdy jsem začala používat tuto vymoženost moderní doby nekupuji časopisy a knihy a na televizi se dívám málo.Když mi náhodou nejde internet, jako se mi to stalo před vánocemi mám s toho depku. Polilo mě horko a tak jsem zmobilizovala sily a druhý den jsem měla už náhradní zdroj, strašně se mi ulevilo.Můj počítač dostal asi Ebolu. Viry znám jen biologické co se týká počítačů to je pro mne tabu.Vůbec nevím proč jsou počítačové viry, nějak mi uniká smysl.Ještě bych brala takové ty žertovné aspoň se člověk zasměje. První počítač jsme si pořídili před sam.revolucí stál 26 tisíc byla to bomba,  měl myslím kapacitu  20mg  nepamatuji se přesně. Dnes máme v rodině každý svůj.Kromě mého manžela ten má raději televizi.Jeden ovladač, stačí jenom zmáčknout a už běží obrázky. Kdysi jsme měli televizi bez ovladače a nevím nějak jsme to přežili ,vždycky jsme zapli televizi a pak jsme jí jenom vypli. Je fakt že nebylo se tehdy o co rvát.Dnes je takový ovladač v ruce velice důležitá věc .Nedovedu si představit že bychom lítali k televizi a přepínali ji při každé přiblblé reklamě ,která běží každých dvacet minut vysílacího času a trvá stašně dlouho.Tak že večer můžete pohodlně zhlédnout i dva filmy najednou. Tohoto sportu se málokdy zúčastním.Neměla bych čas na psaní a vymýšlení a přemýšlení jak udělat webovou stránku. Měli jsme také rádio,magnetofon,gramofon a videopřehrávač to jsou čtyři věci ze kterých jsem při sobotním úklidu utírala prach .Dnes tyhle věci už nemáme.A já pořád proč mám doma tak málo práce.